iDeviceiDevice Manager ( که همان Iphone Explorer سابق هست ) میتوانید به فایل های سیستمی آیفون در مک و ویندوز ،بدون نیاز به نصب هیچ برنامه جانبی مانند afc2add در آیفون دسترسی پیدا کنید . کافیست گوشی آیفون رو از طریق usb به مک یا پی سی وصل کنید تا به فایل های سیستمی دست پیدا کنید . این برنامه جایگزین عالی برای winscp -iphone box -iphone pc suit و غیره  هست ، چون این برنامه ها نیاز به نصب یک سری برنامه های جانبی از دارند تا بتوانند  فایل های سیستمی آیفون شده رو نشان دهند.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 بهمن 1395برچسب:, توسط مردتنها |

دانلود نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام اندروید

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش رایگان فالوورهای شما با افراد ایرانی و کاملا فعال و واقعی
دانلود رایگان و بدون محدودیت استفاده

دانلود مستقیم

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 دی 1395برچسب:, توسط مردتنها |

برنامه عکاسی حرفه ای Candy Camera – Selfie Selfies

با امکان ویرایش عکس در گوشی

بیش از 500 میلیون دانلود در گوگل پلی

Candy Camera – Selfie Selfies نام نرم افزاری نام آشنا و محبوب در سایت گوگل پلی می باشد که به منظور ویرایش حرفه ای تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید جلوه های بی نظیر بر روی عکس های خود ایجاد کنید و عکس هایتان را زیبا کنید.

Candy_Camera_cover

ویژگی ها: 

  • دارای افکت های متعدد برای قرار دادن بر روی تصاویر
  • امکان ویرایش کردن تصاویر به صورت حرفه ای
  • استفاده از فریم های زیبا برای تصاویر
  • قرار دادن فیلترهای مختلف برای طبیعی تر کردن عکس ها
  • آرایش کامل چهره افراد شامل چشم، لکه گیری و …
  • رفع قرمزی چشم ها در عکس و سفید کردن دندان
  • گرفتن عکس های سلفی حرفه ای و بی نظیر

 

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 دی 1395برچسب:, توسط مردتنها |
دانلود Anvsoft SynciOS Data Transfer v1.5.0 - نرم افزار انتقال اطلاعات اندروید و آی او اس

از آنجایی که سیستم عامل اندروید و ios نمی توانند مستقیما اطلاعاتی برای هم ارسال کنند نیاز به نرم افزاری برای انتقال اطلاعات بین این دو سیستم عامل می باشد. Anvsoft SynciOS Data Transfer نرم افزاری قدرتمند برای انتقال اطلاعات بین سیستم عامل اندروید و آی او اس است که با استفاده از این نرم افزار امکان انتقال همه فایل ها و اطلاعات شامل: ویدیو، پیام ها، عکس ها، موزیک، برنامه ها و ... بدون از دست رفتن داده ها را دارد و این اطلاعات را در فولدری در کامپیوتر ذخیره می کند. این برنامه از اطلاعات و داده ها backup گرفته و قابلیت بازیابی اطلاعات مهم و مرتب نمودن فایل های روی گوشی های هوشمند یا دیگر دستگاه هایی که سیستم عامل اندروید دارند را بدون اینکه کیفیت اطلاعات از بین برود را دارد. کاربران می توانند با نصب این برنامه روی Pc خود هر اطلاعاتی را بین اندروید و ios انتقال دهند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SynciOS Data Transfer:
- انتقال اطلاعات بین سیستم عامل های Android و Ios
- backup گرفتن از اطلاعات
- بازیابی اطلاعات از دست رفته
- ارسال همه اطلاعات شامل: عکس، موزیک، ویدیو، پیام و ... بین سیستم عامل های اندروید و آی او اس
- امکان مرتب نمودن فایل های تلفن همراه بدون از دست رفتن کیفیت آن ها
- و ...



ادامه مطلب...

 

برنامه ساز همراه نسخه 1.2

(ساخت برنامه اندروید روی گوشی و کسب درآمد … !!!)

توجه : مشکل امضا با کلید دیباگ در این نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند .

بدون نیاز به کامپیوتر و اینترنت و فقط بر روی گوشی ، فقط با چند لمس و انجام چند مرحله ساده بدون نیاز به هیچ گونه برنامه نویسی کاملترین فایل های apk را بسازید …

***بیش از 30 هزار دانلود**

مخصوص اندروید

توضیحات :

پس از ماه ها تلاش شبانه روزی ما

(ساخت برنامه روی گوشی و کسب درآمد … !!!)

لطفا توضیحات و عکس های برنامه را مشاهده کنید تا از قابلیت های بی نظیر آن مطلع شوید …

بدون نیاز به کامپیوتر و اینترنت و فقط بر روی گوشی ، فقط با چند لمس و انجام چند مرحله ساده بدون نیاز به هیچ گونه برنامه نویسی کاملترین فایل های apk را بسازید …

همچنین امکان استفاده از تبلیغات عدد و پرداخت درون برنامه ای برای کسب درآمد شما وجود دارد .

توجه : برنامه های ساخته شده بر روی تمامی نسخه های اندروید قابل اجراست .

برنامه ساز همراه چیست ؟

برنامه ساز همراه ، جامع ترین برنامه ساز موبایلی جهان برای ساخت برنامه های اندرویدی می باشد که به صورت کاملا ساده این امکان را برای همه فراهم می نماید که بدون داشتن دانش برنامه نویسی ، کاملترین برنامه های اندروید را بدون نیاز به کامپیوتر و اینترنت و بر روی موبایل خود طراحی نمایند.

این برنامه ساز قابلیت های بی نظیری را در اختیار کاربر قرار می دهد که کار طراحی و ایجاد برنامه ها را بسیار آسان می کند .



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, توسط مردتنها |

 

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند موبایل قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, توسط مردتنها |

 

مانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد.
در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود!



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:ترفند تماس با شماره دایورت شده,ترفند موبایل,تماس با شماره دایورتی, توسط مردتنها |

 

بارها و بارها شاید برایتان اتفاق افتاده باشد ه به هر دلیلی وقتی اس ام اس براتون اومده قادر به خواندن ان یا جواب دادن ان نبودید.اما با این ترفند جالب ما شما را نجات خواهیم داد



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:تغیر دادن ساعت ارسال sms,تغیر دادن ساعت ارسال اس ام اس, توسط مردتنها |

 

در این مطلب ترفند کاهش مصرف باتری گوشی از طریق تنظیمات wifi‏ که به صورت رایگان در سایت جهنم سیاه در اختیار شما قرار گرفته است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:افزایش شارژ باتری, افزایش طول عمر باتری,بیشتر شارژ نگه داشتن,تنظیمات wifi‏,کاهش مصرف باتری گوشی, توسط مردتنها |

 

در این مطلب  یه ترفند موبایل جالب رو آماده نمودیم که با این ترفند میتوانید بطور هم زمان برای چند نفر از طریق بلوتوث ارسال داشته باشید حتما” ادامه ی مطلب را مرور نمایید.
 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:ترفند موبایل,ارسال بلوتوث به چند نفر,بلوتوث سریع,بلوتوٍث, توسط مردتنها |

صفحه قبل 1 صفحه بعد